Ahmet Ümit imza Günü

Kendi adıma 4 senedir yaşadığım Konya'ya çok sık ünlü yazarların imza günleri düzenlemediğinden şikayet eder dururum. Okumaktan büyük keyif aldığım Ahmet Ümit'in yeni kitabı Sultan'ı Öldürmek için imza günü düzenleyeceğini öğrendiğim zaman bunun kaçırılmayacak bir fırsat olduğunu düşündüm ve imza gününün düzenlediği kitabevinin yolunu tuttum.



Daha önce  aldığım fakat daha okumaya başlamadığım Sultan'ı Öldürmek kitabını evde bıraktığımdan dolayı bana çokça tavsiye edilen Beyoğlu Rapsodisi kitabını alıp imzalattırdım kendisine...


Ahmet Ümit'le ilgili dikkatimi çeken iki şey oldu. Birincisi yukarıdaki fotoda gördüğünüz Ahmet Ümit'in imzası. Çoğunlukla mistik romanlar ve simgeler içeren kitaplar yazan bir edebiyatçının sembolik bir imzaya sahip olması çok da şaşırılmayacak bir şey alında. İkincisi ise kendisinin çok kibar olduğu, onu görmeye gelen tüm kitapseverlere sevecen ve sohbet ortamı içerisinde yaklaştığını gördüm ki bu beni ziyadesiyle memnun etti zira zevke okuduğum yazarların kişiliklerinin de kalemleri kadar güçlü olması gerekir bence...


Sık sık böyle imza günlerinin gerçekleştirilmesi ve bir kitapsever olarak benim de aynı sıklıkta katılabilmem temennisi ile...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder